پیام سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا‌رسيدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

دكتر موسوی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف، با صدور پیامی فرارسيدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران سرافراز، سرزمین معنویت و معرفت و مجاهدت است و خاک دیرینه‌ی ایران به کیمیای خرد، رویینه‌تن از هر بلا و بلیه‌ای‌ست که در این هفت‌خوان پیش روی ایران و ایرانیان است. اگر چه یادگار نامیرای امام و انقلاب، فراتر از دست چپاول و چیرگی بدخواهان و سفیهان پرچم برافراشته ملت ماست، اما به جان و دل، در مسیر تداوم آزادی و استمرار اقتدار این سرزمین خواهیم کوشید.

و در این میان دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پرچم‌دار بیداری و تفکر علمی که همواره در طول سالیان گذشته، در عرصه‌های گوناگون علمی، فناوری، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی پیش‌گام و منشا اثرات بزرگی در کشور بوده، در طلیعه چهل‌وپنجمین فجر انقلاب، بار دیگر مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهد کرد تا با تقویت تلاش‌ها، گسترش پژوهش‌های علمی و فناوری، تقویت ارتباط دانش و صنعت، ارتقاء بیشتر میزان و نحوه اثرگذاری‌های اجتماعی و همچنین مرور و بهبود نقاط قوت و ضعف مسیر گذشته خود، شتاب بیشتری به قطار پیشرفت خود بخشیده و ثمرات آن را بیش از این سال‌ها، به خدمت مردم عزیز ایران اسلامی قرار دهد.

مسیری که امروز به عنوان وظیفه و تکلیف همه ما شناخته شده و حفظ دستاوردهای گذشته، اصلاح نقاط ضعف و کاستی‌ها، تقویت وحدت ملی و روحیه همدلی و همچنین اخلاص و تلاش بیشتر از ارکان اصلی استمرار تحقق آن است.

اینجانب فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های شهدا، مردم سربلند ایران، دانشگاهیان سراسر کشور به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف که همواره پرچم‌دار پیشرفت علمی و صنعتی کشور بوده‌اند، تبریک عرض نموده و توفیق، سلامت و موفقیت بیش از پیش آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

 

                                                                                                               سید عباس موسوی       

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف