راهنمای استفاده از خدمات بیمه درمان گروهی شرکت بیمه آسیا

راهنمای استفاده از خدمات بیمه درمان گروهی شرکت بیمه آسیا

استفاده از خدمات درمان شرکت بیمه آسیا به دو صورت انجام پذیر است:

استفاده از خدمات آنلاین

فرد بیمه شده با ارائه کد ملی خود به مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه آسیا مراجعه نموده و از خدمات بستری و سرپائی با با توجه به سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه و پرداخت 10% فرانشیز و هزینه های غیر بیمه ای استفاده می نماید .

عدم استفاده از خدمات آنلاین

در صورتی که از خدمات به صورت آنلاین استفاده نشود، بیمه شده می تواند با ارائه مدارک لازم نسبت به دریافت هزینه ها ی درمانی خود با توجه به سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه و با کسر 10% فرانشیز و اعمال تعرفه که به دو دسته زیر تقسیم می شود اقدام نماید:

هزینه های درمانی بیمارستانی

افرادی که برای بستری شدن از خدمات آنلاین بیمارستانهای طرف قرارداد شرکت بیمه استفاده نکرده باشند، پس از دریافت سهم بیمه گر اول، کل مدارک بیمارستانی خود را به شرکت بیمه آسیا ارائه داده و هزینه های خود را با اعمال تعرفه بیمارستانهای همتراز دریافت می نماید.

مدارک لازم جهت دریافت هزینه های بستری در بیمارستان غیر طرف قرارداد شرکت بیمه آسیا

هزینه درمانی پاراکلینیکی ( سرپایی)

اعضاء تحت پوشش بیمه درمان گروهی می توانند هزینه های پاراکلینیکی خود را با ارائه مدارک لازم به نمایندگان مستقر شرکت بیمه آسیا در دانشگاه تحویل داده و پس از سپری شدن زمان مقرر با کسر فرانشیز و با اعمال تعرفه آن را دریافت نمایند.

مدارک لازم جهت دریافت هزینه های پاراکلینیکی بر اساس سقف تعهدات بیمه نامه

هزینه های خدمات اورژانس

هزینه های آمبولانس

هزینه های شیمی درمانی

هزینه های نازایی و ناباروری

هزینه های پاراکلینیکی و تشخیص درمانی مانند آزمایشات وانواع اسکن

هزینه های ویزیت،دارو و تزریقات

هزینه فیزیوتراپی

هزینه های گفتاردرمانی و کاردرمانی

هزینه خرید سمعک

هزینه خرید عینک

هزینه اعمال جراحی مجاز سرپایی مجاز در تعهد

سایر نکات:

    • لازم به ذکر است عمل هایی که ممکن است  جنبه زیبایی داشته باشند و یا  اعمال جراحی سیتوپلاستی، فتق های شکمی، اندوسکپی سینوس ها، هر عمل جراحی روی بینی، عمل های لاغری مانند اسلیو و بای پس معده، واریس های پا، لیزیک چشم، استرابیسم، افتادگی پلک، ماموپلاستی و.... حتما باید قبل از عمل توسط پزشک معتمد بیمه آسیا تائید گردد.
    • انجام امور مربوط به تصویر برداری از قبیل اسکن، MRI و .... بایستی توسط متخصص مربوطه تجویز شده باشد تا از سوی مراکز طرف قرارداد بیمه‌گر مورد پذیرش قرار گیرد.
    • پرداخت هزینه کفی طبی و کفش طبی به شرط اسکن کف پا به همراه دستور پزشک متخصص و فاکتور پرداختی معتبر به همراه مهر می باشد.
    • هزینه های کمربند، بریس و گردن بند طبی با دستور پزشک متخصص به همراه با گزارشMRI  و یا CT SCAN قابل پرداخت خواهد بود.
    • پرداخت هزینه جوراب واریس به همراه گواهی پزشک ارتوپد یا قلب و عروق به همراه جواب سونوگرافی داپلر عروق پا امکان پذیر می باشد.