آسیب‌شناسی زنجیره‌ی تجاری‌سازی محتوا (مرچندایزینگ) در صنایع فرهنگی ایران، صنعت نوشت افزار

آسیب‌شناسی زنجیره‌ی تجاری‌سازی محتوا (مرچندایزینگ) در صنایع فرهنگی ایران، صنعت نوشت افزار

Exploring Challenges To Merchandising In Iranian Cultural And Creative Industries, Stationery Industry.

آسیب‌شناسی زنجیره‌ی تجاری‌سازی محتوا (مرچندایزینگ) در صنایع فرهنگی ایران، صنعت نوشت افزار

رویداد سیاستی

زهرا اکبری

سارا محمدزاده

امير ياربيگي درويش‌وند

شبنم لشگری

حسين صادقيان


مراکز وابسته : اندیشکده حکمروایی فرهنگ و صنایع خلاق


حوزه تخصصی : صنایع خلاق
تاریخ رویداد 9 اسفند 1401


تجاري سازي محتوامرچندايزينگصنايع فرهنگينوشت افزار

گزارش نشست

 رويداد سياستي شماره 64 شريف با موضوع " آسیب‌شناسی زنجیره‌ی تجاری‌سازی محتوا (مرچندایزینگ) در صنایع فرهنگی ایران، صنعت نوشت افزار" در تاريخ 9 اسفند 1401، با حضور محمدمهدی ایزدخواه پژوهشگر صنایع فرهنگی و خلاق و مدیرعامل مؤسسه ترجمان علوم انسانی، مهدی یوسف‌وندی صاحب نظر صنایع فرهنگی و خلاق و محمدامین همدانی» تهیه‌کننده انیمیشن پسر دلفینی توسط اندیشکده حکمروایی فرهنگ و صنایع خلاق در سالن اجتماعات پژوهشکده سیاستگذاری شریف برگزار شد.
 خبرگزاري مهر گزارش مكتوبي از اين نشست را بازتاب داده است. جهت مطالعه گزارش لطفا اينجا را كليك نماييد.

پوستر رويداد

 

گالری تصاویر